Księgowość to obszar, w którym nie ma miejsca na ryzyko i eksperymenty. Sprawna rachunkowość to jeden
z fundamentów przedsiębiorstwa na każdym etapie jego rozwoju. Dlatego warto zrobić wszystko, by obsługa
w tym obszarze znalazła się pod czujnym okiem ekspertów z wieloletnim doświadczeniem. Gwarantujemy
przygotowanie merytoryczne i praktyczne wszystkich naszych pracowników, którzy, stanowiąc grupę
doświadczonych profesjonalistów, zapewniają wysoki poziom świadczonych usług.
W ramach usług prowadzenia ksiąg rachunkowych Kancelaria:
prowadzi wszystkie wymagane przepisami ewidencje księgowe (księgi główne, pomocnicze),
dodatkowe ewidencje dla celów podatku dochodowego, ewidencje dla potrzeb rozliczeń podatku
od towarów i usług,
zakłada i aktualizuje ewidencje środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych,
weryfikuje dokumenty księgowe pod względem rachunkowym, ewidencjonuje zdarzenia gospodarcze,
uzgadnia konta rozrachunkowe, sporządza zestawienia księgowe,
pomaga w sporządzeniu i wycenie spisu z natury towarów handlowych, materiałów, półwyrobów,
produkcji w toku, wyrobów gotowych,
na podstawie ksiąg i rejestrów sporządza wszystkie niezbędne deklaracje podatkowe , zeznania
roczne oraz dostarcza je do odpowiednich urzędów,
sporządza wymagane przepisami sprawozdania finansowe, sprawozdania statystyczne wymagane
przez GUS oraz raporty finansowe i informacje w porozumieniu z właścicielami lub Zarządem
firmy. Sporządza raporty roczne i miesięczne wg potrzeb klienta,
uczestniczy w badaniu sprawozdań finansowych,
rozlicza właścicieli i udziałowców w zakresie podatku dochodowego w ramach prowadzonej
działalności gospodarczej.
W ramach odrębnej umowy opracowujemy politykę rachunkowości oraz zakładowy plan kont uwzględniający
specyfikę działalności zleceniodawcy.
Pomagamy usprawnić zasady obiegu dokumentów w jednostce.
Oferujemy również możliwość stałego nadzoru nad prowadzeniem księgowości w siedzibie klienta.
Kompleksowo pośredniczymy w kontaktach z Urzędami Skarbowymi.
Istnieje możliwość poszerzenia zakresu umowy o opcje odbioru dokumentów przez pracownika biura
w siedzibie zleceniodawcy.